Новини
-
МОБІЛЬНІ ТЕЛЕФОНИ
03.01.2015Бюджетні апарати відходять у минуле. Вони є дешевими та малофункціональними. Бюджетні телефони не мають особливого дизайну – екран чорно-білий, їх використовують лише для того, аби спілкуватися та відправляти смс-повідомлення. До того ж вони досить важкі. Найчастіше такі телефони купують люди з достатком, нижче за середній (студенти, пенсіонери). Для людей поважного віку головне, щоб був гучний зв’язок, а на функціональність не звертають уваги, тому що це їм не потрібно. За такими телефонами навіть злодій не захоче полювати.
Фахівці магазинів мобільних телефонів стверджують, що найчастіше купують телефони моделей середнього класу та бізнес-класу. Моделі середнього класу багатофункціональні, користуються попитом, тому виробники не піднімають ціну, а додають лише різні функції, щоб не конкурувати на ринку мобільних телефонів. Записники у цих телефонах мають більшу місткість (пам’ять SIM-картки + пам’ять телефона 100-200 номерів), вбудований органайзер, обов’язкова наявність Java, GPRS, IRDA, поліфонії, кольорового екрана, гучного зв’язку, голосового набору. Цільовою аудиторією є споживач середнього достатку
Для вибагливих людей, які люблять підкреслити свою індивідуальність і характер, підійдуть телефони імідж-класу. Такі моделі зазвичай відрізняються від попередніх тим, що мають оригінальний корпус, яскравість кольорів, цікаві дизайнерські рішення, що не скажеш про їхню функціональність. Телефони імідж-класу призначені для забезпечених людей, які приділяють багато уваги своєму іміджу. Таким користувачам потрібний найновітніший, широко розрекламований, дорогий телефон. Функціональність такого телефона – другорядний фактор (так, телефони фірми Vertu тривалий час випускалися без камери, оскільки якість зйомки, яку можуть забезпечити сучасні камери, не відповідає стандартам згаданого підприємства.
Моделі бізнес-класу – телефони для інтенсивної роботи, частих дзвінків великої кількості абонентів, зберігання ділової інформації, мобільного доступу до Інтернет та e-mail, багатофункціональний органайзер тощо. Телефони бізнес-класу характеризуються високою ціною та високою якістю функціональних можливостей. Такі телефони можуть собі дозволити не лише бізнесмени, політики та відомі люди, але й всі охочі, хто має гроші та хоче бути на піку моди. Зовнішній вигляд телефонів цього класу є стриманим і діловим, без різних кольорових відтінків.
Моделі з підвищеним захистом зазвичай купують інженери, спортсмени, альпіністи. Корпус такого класу телефона стійкий до води, витримує навантаження, падіння та удари. Як правило, такі телефони об’ємні та важкі. Моделі з підвищеним захистом не є багатофункціональними, але можуть бути доповнені специфічними функціями: системою позиціонування GPS, складним секундоміром тощо. Ціни дещо вищі за попередні моделі.
Найдорожчим телефоном є смартфон-клас мобільного телефона. Смартфони прирівнюють до кишенькових комп’ютерів. Зазвичай вони характеризуються малими розмірами та великими екранами, що дають можливість працювати в Інтернеті з WEB-сторінками, мають високу якість зображення, але існує єдиний мінус – досить швидко розряджається батарея через велику кількість споживання енергії.
Тож вибір мобільного телефона залежить від можливостей і вподобань клієнта. Не забудьте звернути увагу на виробника та на гарантію.